perjantai 7. lokakuuta 2016

Våga vara dig själv

Nånting har irriterat mig de senaste dagarna och jag visste inte först vad det var. Senare kom det till mig att det är dessa mängden kurser i det ena och det andra. Det är klart att det är roligt att gå på kurser, men jag fick den känslan av att många av oss gör det för att vi känner oss "fel" på något sätt att vi måste göra något för att bli "rätt". Jag skulle bara helt enkelt vilja säga till er alla som går med en känsla av att vara fel. Ni behöver inte en kurs för att bli rätt på nåt sätt, ni är perfekta som ni är och som någon vis sade "ni blev födda för att vara äkta inte perfekta".
När vi kan omfamna oss själva precis som vi är med alla våra s.k "fel" kanske vi kan vara mitt i livet och njuta av det. Hälsningar Monika K
.                                            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti